Чому дитина не хоче вчитися?
Однією з умов успішного навчання є активізація внутрішніх стимулів.
Такою внутрішньою сполукою є мотивація навчання. За змінами цього параметру можна визначити рівень шкільної адаптації дитини, ступінь оволодіння навчальною діяльністю.
Для шестирічних дітей найбільш характерними є такі мотиви:
- навчально-пізнавальний мотив, що впливає з пізнавальної потреби
- соціальні мотиви, що базуються на розумінні суспільної необхідності навчання
- позиційний мотив, повязаний із прагненням зайняти нове місце у взаєминах з іншими
-зовнішні мотиви, виконання вимог дорослого
- ігровий мотив
- мотив отримання високої оцінки
Але вчитися із задоволенням, долаючи труднощі, буде лише та дитина, якій притаманні пізнавальні, соціальні мотиви навчання й моральні мотиви поведінки. Для гармонійного психічного розвитку в дитини повинно бути сформоване стійке бажання вчитися,щоб пізнавати. діяти.