Чому дитина не хоче вчитися?

Однією з умов успішного навчання є активізація внутрішніх стимулів.

Такою внутрішньою сполукою є мотивація навчання. За змінами цього параметру можна визначити рівень шкільної адаптації дитини, ступінь оволодіння навчальною діяльністю.

Для шестирічних дітей найбільш характерними є такі мотиви:

- навчально-пізнавальний мотив, що впливає з пізнавальної потреби

- соціальні мотиви, що базуються на розумінні суспільної необхідності навчання

- позиційний мотив, повязаний із прагненням зайняти нове місце у взаєминах з іншими

-зовнішні мотиви, виконання вимог дорослого

- ігровий мотив

- мотив отримання високої оцінки

Але вчитися із задоволенням, долаючи труднощі, буде лише та дитина, якій притаманні пізнавальні, соціальні мотиви навчання й моральні мотиви поведінки. Для гармонійного психічного розвитку в дитини повинно бути сформоване стійке бажання вчитися,щоб пізнавати. діяти.

Кiлькiсть переглядiв: 423