/Files/images/IMG_3353++.preview[1].jpg


" Щоб дати дитині іскорку знань, педагогові потрібно ввідібрати ціле море світла" В.О. Сухомлинський

Організація навчально-виховного процесу у дошкільному навчальному закладі здійснюється відповідно до Закону України "Про дошкільну освіту" і спрямована на реалізацію основних завдань дошкільного навчального закладу.

Зміст навчально-виховного процесу в дошкільному навчальному закладі визначається Базовим компонентом дошкільної освіти і реалізується відповідно до програм розвитку, навчання, виховання дітей “Дитина”

/Files/images/lbnbyf 2.jpgНавчально-виховна робота проводеться за "Програмою виховання та навчання дітей від 2 до 7 років "Дитина"

Програмовий зміст навчально – виховної роботи з дітьми представлено по роках життя дитини дошкільного віку (від 2 до 7 років) у такій послідовності: «діти раннього віку», «наші малята», «дослідники, чомусики», «наша старша група». Вони є логічно та змістовно взаємопов’язаними, поступово ускладнюються та відображують картину цілісного розвитку різних сфер особистості дитини упродовж дошкільного періоду.

У навчально-виховному процесі дошкільного навчального закладу використовуються такі основні форми організації дітей: спеціально організована навчальна діяльність (заняття), ігри, самостійна діяльність дітей (художня, рухова, мовленнєва, ігрова, трудова, дослідницька та ін.), індивідуальна робота, спостереження, екскурсії, походи, свята та розваги, гуртки тощо. Вони можуть бути організовані фронтально, підгрупами, індивідуально залежно від віку дітей, педагогічної мети, матеріально-технічного забезпечення закладу, професійної майстерності педагога.

Основною формою організованої навчальної діяльності дітей дошкільного віку залишаються заняття з різних розділів програми (тематичні, комплексні, комбіновані, інтегровані, домінантні та ін.).

Тривалість спеціально організованої навчальної діяльності (заняття) для дітей раннього віку - до 10-15 хвилин, молодшого дошкільного віку - від 15 до 25 хвилин (5-6 групових занять на тиждень), старшого дошкільного віку - від 25 до 35 хвилин (7-8 групових занять на тиждень).

/Files/images/44041862ml9_1__1.gif

Основні завдання педагогічного колекиву ДНЗ № 7 "Журавлик" на 2016-17 н.р. :

1. Розпочати ґрунтовне вивчення та впровадження розвивальних технологій навчання грамоті, створювати оптимальні умови для максимальної реалізації природних можливостей дитини , формування комунікативної та мовленнєвої компетентності старших дошкільників.

2. Створити позитивне мотиваційне поле для розвитку творчого потенціалу особистості дошкільника, вміння засвоювати інформацію за допомогою інтерактивних методів навчання. Формувати вміння нестандартно мислити, логічно розробляти різні варіанти дій.

3. Продовжити роботу в руслі підтримки, збереження та зміцнення дитячого здоров’я, формувати мотивацію здорового способу життя, оптимізації рухової активності дошкільника. Організовувати навчально-виховний процес в руслі підтримки та збереження психічного здоров’я дошкільника, формування мовленнєвої компетенції та психологічної готовності до навчання у школі



Щоб реалізувати дані завдання в організацію навчально-виховного поцесу впроваджуються інноваційні педагогічні технології.

- "Театр фізичного розвитку та оздоровлення дітей дошкільного віку" М. Єфіменка

- система М.Монтессорі для розвитку дітей раннього віку

- елементи технології раннього розвитку за Г. Домманом

- розвивального читання за Л. Шелестовою

Кiлькiсть переглядiв: 5281