/Files/images/7109.gif

З метою вдосконалення педагогічноі майстерності вихователі готують заняття для колективного перегляду

Вихователь молодшої групи Дідик Людмила Василівна провела майстер клас для педагогів "Використання пальчикових ігор для розвитку мовлення дітей молодшого дошкільного віку "

Що відбувається, коли дитина займається пальчикової гімнастикою?

1. Виконання вправ і ритмічних рухів пальцями індуктивно призводить до порушення в мовних центрах головного мозку і різкого посилення узгодженої діяльності мовних зон, що, в кінцевому підсумку, стимулює розвиток мови.

2. Ігри з пальчиками створюють сприятливий емоційний фон, розвивають вміння наслідувати дорослому, вчать вслухатися і розуміти зміст промови, підвищують мовну активність дитини.

3. Малюк вчиться концентрувати свою увагу і правильно його розподіляти.

4. Якщо дитина буде виконувати вправи, супроводжуючи їх короткими віршованими рядками, то його мова стане більш чіткою, ритмічної, яскравою, і посилиться контроль за виконуваними рухами.

5. Розвивається пам’ять дитини, так як він вчиться запам’ятовувати певні положення рук і послідовність рухів.

6. У малюка розвивається уява і фантазія. Оволодівши багатьма вправами, він зможе «розповідати руками» цілі історії.

7. У результаті пальчикових вправ кисті рук і пальці придбають силу, хорошу рухливість і гнучкість, а це надалі полегшить оволодіння навичкою письма.

Вправи можна умовно розділити на три групи.

I група. Вправи для кистей рук

— Розвивають наслідувальну здатність;

— Вчать напружувати і розслабляти м’язи;

— Розвивають вміння зберігати положення пальців деякий час;

— Вчать переключатися з одного руху на інше.

II група. Вправи для пальців умовно статичні

— Вдосконалюють отримані раніше навички на більш високому рівні і вимагають більш точних рухів.

III група. Вправи для пальців динамічні

— Розвивають точну координацію рухів;

— Вчать згинати й розгинати пальці рук;

— Вчать протиставляти великий палець іншим.

Всі ці вправи будуть корисні не тільки дітям із затримкою в розвитку мови або будь-якими її порушеннями, але й дітям, у яких мовленнєвий розвиток відбувається своєчасно.

При проведенні ігор необхідно дотримуватися таких правил:

— Відпрацьовуйте послідовно всі вправи, починаючи з першої групи.

— Ігрові завдання повинні поступово ускладнюватися.

— Починати гру можна тільки тоді, коли дитина хоче грати.

— Ніколи не починайте гру, якщо ви самі стомлені або якщо дитина погано себе почуває.

— Неприпустимо перевтома дитини в грі.

Форми роботи з розвитку дрібної моторики рук можуть бути традиційними і нетрадиційними.

Традиційні:

— Самомасаж кистей і пальців рук (погладжування, розминка);

— Ігри з пальчиками з мовним супроводом;

— Пальчикова гімнастика без мовного супроводу;

— Графічні вправи: штрихування, домальовування картинки, графічний диктант, з’єднання по точках, продовження ряду;

— Предметна діяльність: ігри з папером, глиною, пластиліном, піском, водою, малювання крейдою, вугіллям;

— Гри: мозаїка, конструктори, шнурування, складання розрізних картинок, ігри з вкладишами, складання матрьошок;

— Лялькові театри: пальчиковий, варежковий, рукавички, театр тіней;

— Ігри на розвиток тактильного сприйняття: «Гладкий — шорсткий», «Знайди такий же на дотик», «Чудесний мішечок».

Нетрадиційні:

— Самомасаж кистей і пальців рук з волоськими горіхами, олівцями, масажними щітками;

— Ігри з пальчиками, з використанням різноманітного матеріалу: викидний, природний, господарсько-побутової.

/Files/photogallery/1325/IMG_2222.jpg

/Files/photogallery/1325/IMG_2230.jpg

/Files/photogallery/1325/IMG_2244.jpg


/Files/images/IMG_6625.jpgЗаняття з фізичного розвитку за методикою М.М. Єфіменка для відкритого перегляду педагогічних працівників провела вихователь молодшої групи Рябчук Людмила Григорівна.

/Files/images/IMG_6637.jpg

/Files/images/IMG_6666.jpg


/Files/images/IMG_6757.jpgВихователь Москаленко Ольга Іванівна поділилася з педагогічним колективом майстерністю організовувати заняття з фізичного виховання в групі дітей раннього віку.

/Files/images/IMG_6761.jpgДля дітей раннього віку характерним є тісний взаємозв'язок між фізичним і психічним розвитком. Фізично міцний малюк діяльний, бадьорий, активно сприймає навколишнє середовище.

Тому так важливо приділяти значну увагу фізичному розвитку дітей раннього віку.
На заняттях дитина не лише вдосконалює основні рухові можливості, але й в процесі руху засвоює новий мовленнєвий матеріал, встановлює асоціативні зв"язки, розвиває зорову та слухову пам"ять, формує вміння правильно діяти за вказівкою дорослого.
/Files/images/IMG_6783.jpg

/Files/images/IMG_6788.jpg


/Files/images/IMG_6796.jpgЗаняття з розділу "Математична скарбничка" підготувала вихователь різновікової групи Кобенко Інна Леонідівна

/Files/images/IMG_6797.jpg

/Files/images/IMG_6801.jpg


/Files/photogallery/IMG_6821.jpg

Інтегроване заняття "Подорож сніжинки" підготувала вихователь Кублик Любов Валеріївна

/Files/photogallery/IMG_6825.jpg

/Files/photogallery/IMG_6828.jpg

/Files/photogallery/IMG_6842.jpg


/Files/images/IMG_6854.jpgІнтегроване заняття вихователя Дашкевич Лариси Анатоліївни

/Files/images/IMG_6855.jpg

/Files/images/IMG_6872.jpg

/Files/images/IMG_6878.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 1134