/Files/images/6a04a248f1a6.jpg

Вихователь-методист

Мороз Ольга Василівна

освіта : вища педагогічна

стаж роботи : 6 років

Методична робота в педагогічному кабінеті – це комплексний процес, у ході якого здійснюється практичне навчання педагогічних працівників ефективним формам і методам роботи з дітьми.

Методична робота з педагогічними кадрами проводиться з метою підвищення їх педагогічної майстерності. Належна увага приділяється впровадженню якісно нових і новітніх форм навчання.

Чільне місце у змісті методичної роботи дошкільного закладу посідають питання теорії і методики дошкільного виховання.

Основними завданнями методичної роботи в нашому ЗДО Є:

- вивчення та впровадження перспективного педагогічного досвіду;

- збагачення педагогів новими, інноваційними методами та засобами навчання;

- постійне вдосконалювання навичок самоосвіти, надання педагогу кваліфікованої допомоги, як у питаннях теорії, так і в практичній діяльності, у підвищенні результатів його педагогічної праці;

- створення такого освітнього простору, де повному обсязі реалізовано творчий потенціал педагогічного колективу і кожного зокрема.

Форми організації методичної роботи в дошкільному закладі досить динамічні. Вибір конкретної з них залежить від:

- педагогічної культури та активності вихователя;

- конкретних завдань самоосвіти над якими він працює;

- морально-психологічного клімату в педагогічному колективі;

- якості аналізу результатів моніторингу діяльності педагогів;

- інноваційної відкритості;

- особливостей організації освітнього процесу з дітьми.

При організації та облаштуванні життєвого простору у групових приміщеннях врахована його величезна значимість для становлення особистості. Тематичні куточки оформлено й наповнено матеріалами, посібниками та іграшками так, щоб показати дітям вид діяльності та способи дітей, а у відповідних ігрових зонах - сюжет гри та способів його реалізації. У кожній віковій групі створено міні-методичний кабінет, де накопичено і систематизовано весь дидактичний, наочний матеріал для організації навчально-виховного процесу з дітьми відповідного дошкільного віку.

В роботі педколективу впроваджуються масові (педради, педагогічні читання, семінари, методичні об'єднання), групові (семінари-практикуми, творчі, ініціативні групи) та індивідуальні (стажування, самоосвіта, до курсові та після курсові завдання) форми методичної роботи.В дошкільному закладі створені належні умови для підвищення професійного рівня та формування інноваційної компетентності педагогів. Вдало поєднані колективи, групові та індивідуальні форми методичної роботи сприяють ефективному росту фахової майстерності педагогів


Кiлькiсть переглядiв: 706